سیاست مرجوعی و عودت وجه

همه‌ی تلاش ما در لاین شاپ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این موجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرد. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسانی خاطر، در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا، یرای بازگزداندن آن اقدام کنید.

 

شرایط ضمانت ۷ روز بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می‌شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان لاین شاپ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید

 

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا الزام است ابتدا موضوع را به امور مشتریان لاین شاپ اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

۱- با شماره ی ۰۹۰۳۴۰۲۹۷۴۹ با امور مشتریان لاین شاپ تماس بگیرید.

۲- در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان لاین شاپ ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می‌شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش‌های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان خانومی هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان لاین شاپ فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش  جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.